صدا دانلود

تبلیغات

تبلیغات

موضوعات

موضوعات

قالب وبلاگ
اشعار
اخبار صدا دانلود
کدهای جاوا
سخنان زیبا گالري عكس
دانلود نرم افزار دانلود فول آلبوم دانلود مجله الكترونيكي
دانلود کتاب الکترونیکی كتاب نرم افزار دانلود آهنگ ايراني دانلود فیلم شوی دانلود فیلم علم و فناوری متفرقه
جستجو

جستجو

پیوندهای روزانه

پیوندهای روزانه

لینک دوستان

لینک دوستان

صفحات جانبی

صفحات جانبی

امکانات جانبی

امکانات جانبی

معرفی دوربین H5D شرکت Hasselblad

 

 

حتما شما با کمپانی Hasselblad و دوربین های حرفه ای اش آشنایی دارید. حالا این شرکت دوربین H5D را معرفی کرده. دوربینی که یک پرچمدار برای علاقمندان به medium format به شمار می رود. این محصول در سه مدل ۴۰، ۵۰ و ۶۰ مگاپیسکلی ارایه می شود. البته یک مدل ۲۰۰ مگاپیکسلی multi-shot از این دوربین نیز ارایه خواهد شد. علاوه بر اینها شرکت سازنده می گوید که این محصول دارای یک منظره یاب تازه است و از فناوری فوکوس II جدید این شرکت سوئدی استفاده می کند.

H5D از دوربین های نسل قبل این شرکت بادوام تر بوده و خاصیت ضد آب بودن آن نیز پیشرفت کرده و قادر خواهید بود کنترل بيشتری روی دوربین داشته باشید. این دوربین کاملا احساس یک دوربین محکم و بزرگ را به شما می دهد و میتوانید عظمت آن را در دستانتان حس کنید.

دوربین H5D از آذر ماه وارد بازار می شود و قیمت شروع برای داشتن یکی از آنها ۱۳۰۰۰ یورو است و البته بسته به مدل این قیمت تا ۳۰۰۰۰ یورو نیز افزایش می یابد.

h5d-60-right_narenji.jpg


  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 30 شهريور 1391 ساعت: 16:14
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

نسخه نهایی iOS 6 عرضه شد

 

 
ios 6

چند روزی از پیش فروش آیفون 5 که با iOS 6 عرضه می‌شود نگذشته، و حالا اپل کاربران دستگاه‌های قدیمی‌ترش را بیش از این منتظر نگذاشته و جدیدترین سیستم عامل خود را جهت دانلود در اختیار عموم قرار داده است. iOS که اپل آن را پیشرفته‌ترین سیستم عامل موبایل در جهان می‌داند، آیفون‌های 4 و 4S و حتی 3GS را پشتیبانی می‌کند. آیپد های نسل 2 و 3 به همراه آیپاد تاچ های نسل 4 و 5 نیز می‌توانند از این سیستم عامل بهره ببرند.

 

همواره یکی از مزیت‌های iOS در مقایسه با رقیبش یعنی اندروید، ارائه آپدیت‌های منظم و پشتیبانی از دستگاه‌های قدیمی بوده. با این وجود با توجه به سرعت رشد تکنولوژی در سال‌های اخیر، برخی از ویژگی‌های iOS 6 بر روی دستگاه‌های قدیمی اجرا نمی‌شود. اگر می‌خواهید از وضعیت برخورداری دستگاه خود از امکانات iOS 6 آگاه شوید، می‌توانید از جداول زیر کمک بگیرید:‌

 

ios-6-out-1.png

ios-6-out-2.png

در نهایت توجه داشته باشید که iOS 6 دقایقی پیش در اختیار کاربران قرار گرفته و ممکن است به علت کنترل فشار بر روی سرورها، اپل با فاصله زمانی آن را در اختیار همگان قرار دهد.


  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 30 شهريور 1391 ساعت: 16:11
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

معرفی تلفن ویندوز فون 8S اچ تی سی

 

 

تلفن Windows Phone 8S دومین محصولی بود که در مراسم کوتاه ديشب توسط اچ تی سی معرفی شد. این تلفن برای میانه بازار طراحی شده و با نمایشگری ۴ اینچی وارد می شود.

نمایشگر دارای رزولوشن WVGA است اما جنس Super LCD و شیشه گوریلا آن را تبدیل به محصولی خواستنی و ضد خش می کند.

در درون تلفن یک پردازشگر دو هسته ای S4 با سرعت 1GHz پیدا می کنید اما نباید این پردازشگر را با بهترین های حال حاضر بازار مقایسه کنید. چرا که این تلفن برای میانه است و البته سیستم عامل ویندوز فون ۸ را به خوبی اجرا خواهد کرد. میزان رم نیز ۵۱۲ مگابایت خواهد بود.

حافظه داخلی نیز ۴ گیگابایت است و یک ورودی کارت حافظه میکرو اس دی اجازه توسعه را به شما می دهد. باطری 1700mAh است و اچ تی سی تصمیم گرفته در این مدل دوربین جلویی را حذف کند و در عقب نیز یک دوربین ۵ مگاپیکسلی قرار داده که می تواند به صورت 720P فیلمبرداری کند.

ضخامت تلفن ویندوز فون 8S معادل 10.28میلیمتر است اما گوشه های باریک آن سبب می شود که حس نازک بودن را به کاربر القا کند.

در نهایت بد نیست که به روش جدید نام گذاری تلفن های اچ تی سی دقت کنید. نام این تلفن «ویندوز فون 8S» است. در واقع نام سیستم عامل مایکروسافت به نام خود تلفن اضافه شده. مدل بزرگ تر هم ویندوز فون 8X نام دارد. اچ تی سی و مایکروسافت گفتند که این روش جدید نامگذاری را انتخاب کرده اند تا این تلفن ها به عنوان امضای سیستم عامل ویندوز فون 8 به حساب بیایند.

اچ تی سی هنوز قیمت تلفن 8S را اعلام نکرده اما در آبان ماه منتظر ورود آن به بازارهای جهانی باشید. در ادامه مطلب می توانید تصاویر بیشتری از تلفن ویندوز فون 8S ببینید.


  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 30 شهريور 1391 ساعت: 16:8
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

مشخصات تلفن هوشمند HTC با نام ویندوز فون 8X

 

 

و سر انجام رویدادهای معرفی محصول کمپانی‌های بزرگ تکنولوژیک، با مراسم امشب HTC به پایان رسید. این کمپانی تایوانی دوباره دست در دست غول نرم‌افزاری دره سیلیکون یعنی مایکروسافت گذاشت و تلفن‌های جدید خود بر مبنای ویندوز فون 8 را رونمایی کرد.

مدیران اجرایی دو کمپانی، آقایان «پیتر چو» و «استیو بالمر» با یکدیگر دو تلفن جدید با نام‌های 8X و 8S را معرفی کردند. 8X قرار است پرچم‌دار تلفن‌های ویندوز فون 8 باشد و 8S یک رده پایین‌تر قرار دارد. به بهانهٔ کاشی‌های رنگارنگ سیستم عامل ویندوز فون 8، بدنه تلفن‌های استفاده کننده از آن نیز رنگارنگ است؛ آبی، زرد، و قرمز.

حضور آقای بالمر نیز نشان داد که مایکروسافت اراده جدی دارد تا همکاری تنگاتنگ خود با کمپانی‌های سخت‌افزاری را در اذهان عمومی جا بیاندازد. به نظر می‌رسد ارائه دو تلفن هوشمند در گام اول (مشابه کاری که نوکیا کرد) استراتژی تعریف شده از طرف مایکروسافت برای متمرکز نگه داشتن شرکایش بر ارائه کیفیت عالی باشد. در ادامه مطلب با ما همراه شوید تا به 8X بپردازیم.


تصویری جدید از Accord: یکی از سه تلفن ویندوز فون 8 از HTC

تاکنون فقط سامسونگ و نوکیا تلفن‌های هوشمند خود مبتنی بر ویندوز فون 8 را معرفی کرده‌اند؛ یعنی آتیو S، و لومیا 920 و لومیا 820. و انتظار می‌رود ، HTC نیز امشب از سه تلفن ویندوز فونی خود رونمایی کند.

عکس جدید و البته ناواضحی که در زیر می‌بینید، تأییدی است بر تصویری که قبلاً به Accord نسبت داده شده بود. گفته می‌شود این تلفن که به احتمال زیاد نام رسمی آن HTC 8S خواهد بود، حافظه داخلی 16 گیگابایت دارد و از میکرو SD پشتیبانی نمی‌کند. یک نمایشگر 4.3 اینچی HD از نوع LCD در جلوی آن می‌درخشد و در عقیب یک دوربین 8 مگاپیکسلی با کیفیت عکس عالی قرار دارد. چیپ مجتمع کوالکوم Snapdragon S4 (با پردازنده دو هسته‌ای) با فرکانس 1.5 گیگاهرتز هم برای آن پیش‌بینی شده.

چیزی که از جذابیت آن برای مخاطبان جهانی می‌کاهد این است که منابع مختلف تا این لحظه فعلاً از معرفی آن برای اوپراتور Verizon امریکا صحبت کرده‌اند و مشخص نیست که آیا به صورت جهانی نیز عرضه بشود یا خیر، و اگر بله در چه زمانی.

از دو تلفن ویندوز فون 8 دیگری که گمان می‌رود HTC امشب معرفی کند فعلاً خبر جدید یا عکسی در دست نیست.

 

htc-accord-leak-sept-18.jpg

 

 

 


  • تاریخ ارسال : چهار شنبه 29 شهريور 1391 ساعت: 16:11
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

نخستین تلفن هوشمند موتورولا با پردازشگر اینتل: Razr i

 

سال ها است که اینتل در مورد ورود به بازار پردازشگرهای تلفن هوشمند صحبت می کند و تا اینجا شاهد چند مدل اولیه هم بوده ایم. اما تلفن جدیدی که امروز معرفی شد ورود جدی اینتل به بازار تلفن هوشمند به حساب می آید. پس زمان اش رسید تا با موتورولا Razr i آشنا شوید.

این تلفن از نظر سخت افزاری تقریبا به طور کامل شبیه Motorola RAZR M است که قبلا مشخصات اش اعلام شده بود. اما با این تفاوت که از پردازنده اتم اینتل استفاده می کند. تا به حال اینتل زیر انتقادهای زیادی بود که پردازشگرهایش باطری زیادی مصرف می کنند. باید ببینیم که اینجا چه تغییری رخ داده است.

 

پردازشگر Razr i تک هسته ای Atom Z2480 است و با سرعت 2GHz کار می کند. سرعت بالای پردازشگر به تلفن این قابلیت را می دهد تا ۱۰ عکس در ثانیه بگیرد و به همین خاطر یک دکمه مخصوص دوربین روی تلفن تعبیه شده است. امکانی که در مدل Razr M وجود ندارد.

این تلفن نمایشگری 4.3 اینچی دارد و موتورولا می گوید باطری 2000MAh آن با استفاده های معمول، ۲۰ ساعت برایتان کار می کند. و نسبت به مدل Razr M طول عمر بیشتری دارد. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی هم روی آن قرار گرفته و سیستم عامل نیز اندروید 4.0 است.

 

اگر می خواهید بدانید پردازشگر اینتل در مقایسه با پردازشگر Snapdragon S4 مدل Razr M با سرعت 1.5GHz چطور عمل می کند، کافی است بنچمارک زیر را ببینید. البته این تست نشان می دهد که پردازشگر اینتل فقط در تست SunSpider نسبت به مدل برادر بهتر عمل کرده اما شاید این را بتوان شروعی خوب برای اینتل به حساب آورد.

 


  • تاریخ ارسال : چهار شنبه 29 شهريور 1391 ساعت: 16:8
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

یک تصویر و نام One X 5 برای فبلت HTC

شایعات این چند وقت اخیر در باره فبلت HTC را حتماً خوانده‌اید.

حالا به فاصله یک روز مانده تا مراسم HTC در نیویورک، تصویر شفاف بالا به بیرون درز کرده و فبلتی را که پیش‌تر چند عکس ناواضح از آن دیده بودیم، به خوبی نمایان می‌سازد.

در این تصویر که به نظر بنر رسمی ساخته شده برای معرفی این فبلت است، نام One X 5 برای آن درج شده. شایعات قبلی به نمایشگر 5 اینچی با کیفیت 1080P اشاره کرده بودند و در یک بنچمارک هم چیپ پردازشی آن، Snapdragon S4 Pro ذکر شده بود.

استفاده از رابط کاربری سنس 4.5 و اندروید 4.1 برای این فبلت جذاب، بسیار محتمل است اما در تصویر منتشره (و در طراحی بدنه فبلت)، خبری از قلم استایلوس نیست.  همگی منتظر مراسم HTC در نیویورک می‌مانیم تا از این محصول رونمایی شود.


ليست صفحات


تعداد صفحات : 67


ورود کاربران

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع

    عضويت سريع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
      چت باکس

      چت باکس


        نام :
        وب :
        پیام :
        2+2=:
        (Refresh)
        پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين

          پشتيباني آنلاين
          آمار

          آمار

            آمار مطالب آمار مطالب
            کل مطالب کل مطالب : 468
            کل نظرات کل نظرات : 37
            آمار کاربران آمار کاربران
            افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
            تعداد اعضا تعداد اعضا : 16

            آمار بازدیدآمار بازدید
            بازدید امروز بازدید امروز : 1
            بازدید دیروز بازدید دیروز : 211
            ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
            ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 21
            آي پي امروز آي پي امروز : 0
            آي پي ديروز آي پي ديروز : 70
            بازدید هفته بازدید هفته : 542
            بازدید ماه بازدید ماه : 895
            بازدید سال بازدید سال : 5388
            بازدید کلی بازدید کلی : 185827

            اطلاعات شما اطلاعات شما
            آی پی آی پی : 18.118.195.162
            مرورگر مرورگر :
            سیستم عامل سیستم عامل :
            تاریخ امروز امروز :
            خبرنامه

            خبرنامه

              براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



              آخرین نطرات کاربران

              آخرین نطرات کاربران

                رویارویا - (..')/♥ ♥('..)
                .\♥/. = .\█/.
                _| |_ ♥ _| |_

                انگشتانم که لای ورق های دیوان حافظ می رود

                دست دلم می لرزد

                اما به خواجه می سپارم تا امید را از دلم نگیرد

                دلم می خواهد همیشه بگوید :

                "یوسف گم گشته بازآید به کنعان غم مخور..."

                (..')/♥ ♥('..)
                .\♥/. = .\█/.
                _| |_ ♥ _| |_ - 1390/11/18
                سایتسایت - با سلام
                قابل توجه شماهایی که وبلاگ دارین و خودتون یه زیر مجموعه به حساب میاید . راه اندازی سایت برای شما با قیمت 50 هزار تومان نمونه راه اندازی شده www.tafrihi.con وهمراه با سیستم مدیریت محتوا که شما هر وقت بخواین میتونین سایتتونو به روز کنید .
                مزیت های سایت :
                1. خودتون مدیر دائمی وقانونی میباشید.
                2. با استفاده از تبلیغات میتوانید درآمد زایی کنید.
                3. بازدید کنندگان بیشتری را به سایت خود بیاورید
                4. و....
                برای کسب اطلاعات بیشتر به آیدی زیر مراجعه کنید :websiteaaa70و یا با شماره 09385867360 - 1390/11/18
                sajadsajad - با سلام اگه بلینکمت منو میلینکی
                من هر روز اپم و موزیک و وی پی ان های رایگان جدید میزارم - 1390/11/8
                RoyaRoya - سلام آقا سهیل
                موفقیتت رو در زمینه وبلاگ تبریک میگم
                کم پیدا شدی
                دیگه سر نمیزنی
                بازم بیا و نظر بذار
                منتظرت هستم
                یادت نشه - 1390/11/7
                سلطان عشقسلطان عشق - کاش دنیا یکبار هم که شده

                بازیش را به ما می باخت مگر چه لذتی دارد

                این بردهای تکراری برایش؟!...
                - 1390/11/1
                موسيموسي - سلام وب قشنگي داري ممنون - 1390/10/24
                mohsenmohsen - سلام. وبلاگ قشنگی دارید.
                اگه مایل هستید تبادل لینک داشته باشیم.
                لنیک کردی خبر بده.
                ممنون
                - 1390/10/22
                امینامین - با کمال افتخار لینک شدید

                - 1390/10/11
                امینامین - سر بزنی خوشحال میشم دوست من و لینک کردی خبرم کن - 1390/10/10
                hadihadi - سلام دوست عزیز ممنون از وبلاگ خوبی که طراحی کردید به وبلاگ ما هم سری بزنید ما برای شما معتبرترین سایتهای درامد زا را معرفی می کنیم. تشکر
                bir-sevgi.loxblog.com - 1390/10/10

                درباره ما

                  صدا دانلود
                  به ►3DaDL◄ خوش آمديد

                کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به صدا دانلود بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
                قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف